Het is hier heerlijk!! - Reisverslag uit Utila, Honduras van Ed en Debby Tegelen-Cremers - WaarBenJij.nu Het is hier heerlijk!! - Reisverslag uit Utila, Honduras van Ed en Debby Tegelen-Cremers - WaarBenJij.nu

Het is hier heerlijk!!

Door: edendebby

Blijf op de hoogte en volg Ed en Debby

30 December 2011 | Honduras, Utila

Hallo lieve mensen,

wederom een bericht uit het zonnige Utila! Aanpassen aan het eilandleven gaat vanzelf, alles lekker rustig aan. Moet ook wel met deze temperaturen... Tijdens onze eerste dagen op het eiland zijn we fanatiek begonnen aan een duikcursus... Ik heb mijn duikbrevet open water gehaald! Ed is helaas vroegtijdig moeten stoppen, was toch nog wat veel van het goede... Na het duiken hebben we lekker rustig aan gedaan en genoten van kerst in het zonnetje! Verder hield kerst hier precies hetzelfde in als thuis, lekker eten en te veel drinken... Na de feestdagen hebben we afscheid moeten nemen van onze tijdelijke reisgenoten Jane, Johnny and Shibhon. Na een week in een hutje bij de duikschool,verblijven we nu in een luxe hotel met warme douche... Het hotel heet Jade Seahorse en is één groot kunstwerk.
We hebben al veel van het eiland gezien! Vooral de onderwaterwereld is erg mooi, net een groot aquarium! Vandaag zijn we met een bootje naar Water Cay geweest, dit is een van de vele onbewoonde eilandjes voor de kust van Utila. Hier hebben we de dag doorgebracht met snorkelen, zonnen en picknicken.
Nu komt nieuwjaar eraan, we willen jullie allemaal een gezellige avond toewensen en vooral heel veel geluk in 2012!

Veel liefs Ed en Debby
Hasta proximo año!

• 31 December 2011 - 11:06

Pascalle:

Hoi Ed en Debby,

Het ziet er geweldig uit allemaal, wat een mooie foto's....

Heerlijk om daar te zijn, en oud & nieuw te vieren! Lekker warm :)

Happy NYE en alle goeds voor 2012!!!

Liefs, Pascalle

• 31 December 2011 - 12:35

Lena:

Hallo Ed en debby,

ziet er goed uit op de fotos.
    we zijn helemaal jaloers haha.
    geniet ervan en voor jullie ook een gelukkig nieuwjaar en alle beste wensen.
    groetjes jack en lena

• 01 Januari 2012 - 09:25

Jacqueline:

Hey Ed en Debby,
    wat een geweldige foto's!
    Vanuit een regenachtig Heel wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar wensen!
    Ik werk hier nog even verder, genieten jullie maar lekker!

groetjes Jacqueline

• 03 Januari 2012 - 06:42

Richard En Miranda:

De beste wensen!!

• 05 Januari 2012 - 08:10

Nicole:

Wat ziet het hotel er mooi uit met al die frutsels en kunst en wat een leuke foto van jullie 2 tjes daar spat de liefde vanaf heel fijn om te zien dat jullie het zo fijn hebben liefs vanuit echt dikke kus en knuffel x Nicole

• 05 Januari 2012 - 10:19

Miranda&Richard:

Ha Ed&Debby!

Ik had me vergist.. Had dit bericht wel al gelezen maar de foto's nog niet gezien. Wat een leuk hotel! Echt fantastisch. Jullie zien er ook allebie goed uit! Leuk om jullie weer even gesproken te hebben gisteren via skype. Was het eten lekker? Lekker doorgaan met genieten!
    (Mis jullie wel een beetje ondertussen) xxx Miranda & Richard

• 05 Januari 2012 - 20:26