Finca Ixobel - Reisverslag uit Poptún, Guatemala van Ed en Debby Tegelen-Cremers - WaarBenJij.nu Finca Ixobel - Reisverslag uit Poptún, Guatemala van Ed en Debby Tegelen-Cremers - WaarBenJij.nu

Finca Ixobel

Door: edendebby

Blijf op de hoogte en volg Ed en Debby

06 December 2011 | Guatemala, Poptún

Hola señores,

We hopen dat alles goed gaat in ons koude kikkerlandje! Met ons gaat het in ieder geval erg goed! We zijn maandag aangekomen in Poptun. Ons hotel Finca Ixobel is erg mooi! Super groene omgeving, deze hebben we al meerdere malen verkend. Vanmorgen zijn we met een gids naar de Ixobel grot geweest. Dit was een flinke wandeling, al na 15 minuten liepen de zweetdruppels van ons lijf (nee, niet door onze slechte conditie maar door de felle zon...). We waren er in ieder geval zeker van dat we onze gids niet kwijt raakte, we roken hem nog van grote afstand... De grot was erg mooi en lekker koel, een verademing na al het zweten.
's Middags hebben we lekker rustig aangedaan en in de zon gezeten bij het meer/zwembad. Het is erg rustig in de Finca dus we hadden het rijk voor ons alleen!
Morgen vertrekken we richting Rio Dulce, we hebben hier wederom een mooie Finca gevonden midden in de jungle. Voor de liefhebbers: http://www.fincatatin.centramerica.com. Ben benieuwd hoe het ons hier gaat bevallen, maar dat horen jullie snel genoeg!!

Hasta luego, Ed y Debby

• 07 December 2011 - 03:09

Jacqueline:

Hey breurke en Debby,
    det zuut er sjiek oet zig!
    Ich hub noe nachdeens, het regent piepstele boete en het is koud brrr.
    Hub geer gein las van lees ich!
    Veul groetjes en tot sjnel.
    groetjes van dien groate zus en schoanzus!

• 07 December 2011 - 18:56

Frank En Margot:

Tjonge, jullie zien en beleven héééél veel mooie en spannende dingen. Het is hartstikke leuk om dat via de reisverslagen en foto's een beetje te kunnen volgen. Telkens zijn we weer benieuwd naar jullie nieuwe verhaal. Blijf schrijven en genieten maar!! Tot gauw.
    Frank en Margot en Oma

• 07 December 2011 - 19:22

Jp En Hanneke:

Hey scheetjes,

Wat een fantastische flora en fauna. Hier is het aan de kust windkracht 8/9, ongeloofloos!! De eerste natte sneeuw is gevallen en de bomen zijn zo goed als kaal. Sint en Piet zijn weer terug naar Spanje dus de kerstliederen galmen weer over de radio. Kortom, same as every year.

Love you en pas goed op elkaar!!

knuffel JP en Hanneke